Perchè parechje persone sceglienu striscia di saldatura fotovoltaica rolling mil

2025-10-15

      Parechje persone sceglienu i laminatori di strisce di saldatura fotovoltaica perchè ponu accuratamente pruduce a forma di sezione trasversale specifica necessaria per strisce di saldatura fotovoltaica. Sò l'equipaggiu chjave per a "produzzione di strisce di saldatura persunalizata" in a fabricazione di moduli fotovoltaici, chì affettanu direttamente l'efficienza di generazione di energia è a stabilità di a produzzione di i moduli fotovoltaici.

      Sta quistione precisa precisamente i bisogni di l'equipaggiu chjave in a catena di l'industria fotovoltaica, è a scelta hè essenzialmente per adattà à i requisiti di produzzione di strisce di saldatura d'alta precisione è di alta consistenza in l'industria fotovoltaica.

1. Soddisfà i requisiti di "forma persunalizata" di strisce di saldatura fotovoltaica

      A cinta fotovoltaica ùn hè micca un filu di specificazione unicu, ma esige sezioni trasversali specifiche (cum'è piattu o semi-circular) per adattà à i bisogni di saldatura di e diverse cellule fotovoltaiche, chì ùn ponu micca esse ottenute da l'equipaggiu ordinariu di trafilamentu.

      U laminatore di strisce di saldatura fotovoltaica pò rottà fili metallici in strisce di saldatura cù un spessore precisu, una larghezza è una forma di sezione trasversale aghjustendu i parametri di rolling, cum'è diverse specificazioni di striscia di saldatura piatta adatta per cellule PERC o cellule TOPCon.

      A tolleranza di a dimensione di a striscia di saldatura pò esse cuntrullata à u nivellu di micrometru (cum'è a tolleranza di spessore ± 0.01mm), assicurendu un adattamentu perfettu cù e linee di griglia cellulare durante a saldatura, riducendu a saldatura virtuale è i prublemi di saldatura, è migliurà direttamente u rendimentu di i moduli fotovoltaici.


2. Adattà à a pruduzzione "scala è efficienza" di l'industria fotovoltaica

      A dumanda di a capacità di produzzione di moduli fotovoltaici hè alta, è a cinta fotovoltaica, cum'è u materiale ausiliariu core, deve esse assuciata cù un ritmu di produzzione efficiente è cuntinuu. U disignu di laminazione di nastri fotovoltaici risponde cumplettamente à sta dumanda.

      L'attrezzatura pò ottene un rolling continuu à alta velocità, è certi mudelli ponu pruduce decine di metri per minutu, chì ponu scuntrà u cunsumu di striscia di saldatura ogni ghjornu di grandi fabbriche di moduli fotovoltaici (di solitu decine di millaie di metri).

      A sustegnu l'integrazione di l'automatizazione, pò esse ligata cù i prucessi successivi cum'è a stagnatura è a bobina per furmà una linea di produzzione integrata di "rotulamentu di u trattamentu di superficia di arrotolamentu di u pruduttu finitu", riducendu l'intervenzione manuale è minimizendu l'errori di produzzione.

3. Assicurà l'"efficienza di generazione di energia è affidabilità" di i moduli fotovoltaici

      A qualità di a striscia di saldatura influenza direttamente l'efficienza di trasmissione attuale è l'affidabilità à longu andà di i moduli fotovoltaici. U mulinu di striscia di saldatura fotovoltaica cuntrola u rendiment di striscia di saldatura da a fonte attraversu un prucessu di laminazione stabile.

      U prucessu di laminazione pò riduce u stress internu di u metallu, riduce u risicu di frattura di a striscia di saldatura durante a saldatura è l'usu di i cumpunenti, è evite l'attenuazione di a putenza di i cumpunenti causata da i prublemi di a striscia di saldatura.

      E dimensioni precise di a sezione trasversale ponu assicurà una zona di cuntattu uniforme trà a striscia di saldatura è a cellula solare, riduce a perdita di resistenza durante a trasmissione di corrente, è indirettamente migliurà l'efficienza generale di generazione di energia di i moduli fotovoltaici (di solitu aumenta l'efficienza di cunversione da 0,1% -0,3%).

4. Reduce u "costu di pruduzzione" di a cinta fotovoltaica

      Paragunatu à l'acquistu di strisce di saldatura finite o à l'usu di altre equipaghji di furmazione, a custruzzione di una linea di produzzione di strisce di saldatura fotovoltaica autocostruita pò riduce i costi à longu andà.

      L'autoproduzione pò evità u costu di circulazione intermediu è a prima di marca di l'acquistu di strisce di saldatura, in particulare per e grandi fabbriche di cumpunenti, cun un risparmiu annuale di costi finu à milioni di yuan.

      L'equipaggiu pò cambià in modu flessibile a produzzione di diverse specificazioni di strisce di saldatura, senza a necessità di cumprà separatamente per ordini differenti, accurtendu u ciculu di produzzione è riducendu a pressione di l'inventariu.


X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept