2025-10-11
U mulinu di laminazione di Photovoltaic Welding Strip Rolling Mill hè u cumpunente di travagliu core, chì cuntatta direttamente è stringhje u filu di rame (materia prima). Hè bisognu à scuntrà i requisiti di alta resistenza, alta resistenza à l'usura, alta stabilità dimensionale è liscia di a superficia à u stessu tempu per assicurà a dimensione precisa (a tolleranza di spessore hè di solitu ≤± 0.002mm) è a qualità di a superficia di a striscia di saldatura fotovoltaica. A selezzione di u materiale duverebbe girari attornu à i seguenti requisiti principali:
1,Requisiti di materiale core (dimensione di prestazione)
A durezza estremamente alta è a resistenza à l'usura di u laminatore necessitanu l'estrusione à longu andà di u filu di ramu (a durezza di u ramu hè di circa HB30-50), è a superficia hè propensa à l'usura per l'attrito è l'estrusione. Se a durezza hè insufficiente, pruvucarà a superficia di laminazione per esse cuncava è a precisione dimensionale per diminuisce, affettendu direttamente l'uniformità di u spessore di a striscia di saldatura. Dunque, u materiale di u rullu deve avè una durezza di a superficia di ≥ HRC60 (durezza Rockwell), è u sustrato deve avè un supportu di tenacità abbastanza per evità a frattura dura è fragile.
	
Eccellente stabilità dimensionale (bassu coefficiente di espansione termica): Durante u prucessu di laminazione, u calore lucale hè generatu da l'attrito trà u laminatore è u materiale di rame. Se u coefficient di espansione termale di u materiale hè troppu altu, a dimensione di u laminatore fluctuerà cù a temperatura, risultatu in una deviazione in u spessore di a striscia di saldatura. Dunque, u materiale deve avè un bassu coefficientu di espansione termica lineale (di solitu esse ≤ 12 × 10 ⁻⁶/℃, in a gamma di 20-100 ℃) per assicurà a stabilità dimensionale durante u rolling à longu andà.
A superficia liscia è piattezza estremamente elevata di e strisce di saldatura fotovoltaica necessitanu stretti requisiti di qualità di a superficia (senza graffii, indentazioni o punti d'ossidazione sò permessi), è a liscia di a superficia di u laminatore determina direttamente u statu di a superficia di a striscia di saldatura. Per quessa, u materiale di u mulinu di laminazione deve esse faciule da pulisce à una liscia di livellu specchiu (Ra ≤ 0,02 μ m), è ùn deve esse micca difetti cum'è pori o inclusioni in u materiale per evità i difetti di a superficia dopu a lucidatura.
Durante u funziunamentu di un mulinu di laminazione cù una bona resistenza à a fatigue è à l'impattu, u mulinu di laminazione hà bisognu à sustene carichi variabili ciclichi (compressione, attritu), chì ponu facilmente guidà à cracks di fatigue s'ellu hè usatu per un bellu pezzu; Intantu, i fluttuazioni in a velocità di a stallazione di fili pò esse risultatu in carichi d'impattu istantaneu. Per quessa, u materiale hà bisognu à avè sia una forza di fatigue alta (forza di fatigue di curvatura ≥ 800MPa) è un certu gradu di tenacità per evitari cracking o rotture di bordu di u laminatore sottu a carica à longu andà.
Resistenza à a corrosione è à l'ossidazione: L'ambienti rotulanti pò entra in cuntattu cù u vapore d'acqua è tracce di macchie d'oliu in l'aria, è a striscia di saldatura successiva deve esse pulita prima di stagnatura. Se u materiale di u rollu hè propensu à l'ossidazione o a corrosione, pruvucarà a furmazione di una capa d'ossidu nantu à a superficia, contaminandu a superficia di a striscia di saldatura. Per quessa, u materiale deve avè una bona resistenza à a corrosione atmosferica à a temperatura di l'ambienti è a ligera corrosione di contaminazione d'oliu, per evità l'ossidazione di a superficia è a sbucciatura.
2,Requisiti ausiliari (dimensioni di trasfurmazioni è di mantenimentu)
Machinability: U materiale deve esse faciuli à purtà fora grinding di precisione (assicurendu chì a tolleranza roundness di a superficia di u roller hè ≤ 0.001mm) è lucidatura, evitendu l'aumentu di u costu per via di alta difficultà di trasfurmazioni;
Conduttività termica: Certi laminatori d'alta velocità necessitanu sistemi di rinfrescante è materiali cù una certa conduttività termica (cum'è una conduttività termica in lega dura ≥ 80W / (m · K)) per facilità a dissipazione puntuale di u calore di attritu è ancu per assicurà a stabilità dimensionale.