Cumu assicurà a precisione di saldatura di u Rolling Mill di strisce di saldatura fotovoltaica

2025-09-30

       Sta quistione suscita u ligame chjave in a produzzione di strisce di saldatura fotovoltaica. U Rolling Strip di Saldatura Fotovoltaica assicura principalmente l'accuratezza dimensionale è a coerenza di l'apparenza di e strisce di saldatura attraversu trè metudi core: cuncepimentu di hardware di precisione, cuntrollu di ciclu chjusu in tempu reale è ottimisazione di u prucessu.

1 、 Hardware di precisione: a guaranzia fundamentale per u cuntrollu di precisione

       L'hardware hè u "scheletru" chì assicura a precisione, cù un disignu d'alta precisione è trasfurmazioni di tuttu, da cumpunenti core à strutture ausiliarie.

Laminazione di alta durezza è alta precisione

       Roller hè un cumpunente chjave chì cuntattate direttamente u filu di metallu è li dà una forma transversale. Hè di solitu fattu di carburu di tungstènu o materiale d'acciaio d'alta veloce, è a rugosità di a superficia hè cuntrullata sottu à Ra0.1 μ m. A so precisione di trasfurmazioni hè estremamente alta, è a tolleranza di u diametru di a superficia di u rollu è l'errore di cilindricità deve esse cuntrullati in ± 0.001mm per evità a deviazione di a dimensione di a striscia di saldatura causata da l'errore propiu di u rullu.

Quadru rigidu è sistema di trasmissione stabile

       U quadru hè fattu di casting integrale o di saldatura d'acciaio d'alta resistenza per assicurà chì ùn ci sarà micca deformazione per via di a pressione durante u prucessu di laminazione. À u listessu tempu, u sistema di trasmissione (cum'è i servomotori è i viti à bola) adopta cumpunenti d'alta precisione, chì ponu cuntrullà accuratamente a vitezza è a riduzzione di pressione di u laminatore, evitendu l'instabilità di rolling causata da a liberazione di trasmissione o vibrazione.

Guida di precisione è mecanismu di posizionamentu

       Durante u prucessu di svolgimentu è di riavvolgimentu, i dispositi di guida pneumatica o servo sò equipati per assicurà chì u filu metallicu entre sempre longu l'asse centrale di u laminatore, evitendu a larghezza di striscia di saldatura irregolare o sbavature di bordu causate da l'offset di filu.


2,Controlu in ciclu chjusu in tempu reale: currezzione dinamica di a deviazione di precisione

      U ligame trà i sensori è i sistemi di cuntrollu permette u monitoraghju in tempu reale è a correzione di l'errori durante u prucessu di rolling, chì hè u "cervellu" chì assicura a precisione.

Rilevazione di spessore / larghezza in linea è feedback

      Un calibre di spessore laser è un calibre di larghezza otticu sò stallati à l'uscita di u mulinu di laminazione, chì ponu raccoglie dati di spessore è larghezza di a striscia di saldatura decine di volte per seconda. Se a dimensione supera a gamma di tolleranza, u sistema di cuntrollu aghjustà immediatamente a quantità di pressa di rollu (deviazione di spessore) o a pusizione di guida (deviazione di larghezza) per ottene una correzione dinamica.

Controlu di tensione constante

      In tuttu u prucessu, da u svolgimentu à u riavvolgimentu, a tensione di u filu hè monitorata in tempu reale da un sensore di tensione, è a velocità di svolgimentu è di rebobinamentu sò aghjustate da un servosistema per assicurà a tensione stabile (di solitu cuntrullata in ± 5N). I fluttuazioni di a tensione ponu pruvucà a striscia di saldatura per allungà o cumpressione, affettendu direttamente a precisione dimensionale. U cuntrollu di tensione constante pò evità efficacemente stu prublema.

Cuntrolla di compensazione di temperatura

      Durante u prucessu di laminazione, l'attrito trà u laminatore è u filu di filu genera calore, chì pò causà espansione termica è cuntrazione di u laminatore, affettendu cusì a dimensione di a striscia saldata. Certi laminarii high-end sò dotati di sensori di temperatura è sistemi di rinfrescante per monitorà a temperatura di u laminatore in tempu reale è aghjustà a quantità di l'acqua di rinfrescante per cumpensà e deviazioni di precisione causate da i cambiamenti di temperatura.

3,Ottimisazione di u prucessu: Adattate à e diverse esigenze di materiale è specificazione

      Ottimizendu i paràmetri di prucessu per diversi materiali di striscia di saldatura (cum'è rame stagnatu, rame puro) è specificazioni (cum'è 0,15 mm × 2,0 mm, 0,2 mm × 3,5 mm), a stabilità di precisione hè ancu megliu.

Distribuzione multi-pass rolling

      Per i materiali di filu prima più grossu, ùn saranu micca rotulati direttamente à u gruixu di destinazione à traversu una sola passata, ma saranu gradualmente diluita in 2-4 passaggi. Stabilite una quantità di riduzzione raghjone per ogni passaghju (cum'è a riduzzione di 30% -40% in u primu passu è diminuisce gradualmente in i passaggi successivi) per evità a deformazione irregolare di u filu o danni à u laminatore causatu da una pressione di laminazione eccessiva in una sola passata.

Trattamentu di a superficia è lubricazione di i laminati

      Selezziunate u prucessu di trattamentu di a superficia di laminazione adattatu (cum'è chrome plating, nitruring) basatu nantu à u materiale di filu, è abbinate cù oliu lubrificante specializatu. Una bona lubrificazione pò riduce u coefficient di attritu, evitendu graffii nantu à a superficia di u filu, riduce a rata di usura di u laminatore, è allargà u so periodu di mantenimentu di precisione.

X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept