Chì sò e funzioni core di u laminatore di strisce di saldatura fotovoltaica

2025-08-21

      A funzione core di u laminatore di strisce di saldatura fotovoltaica gira attornu à "trasformazione di materie prime metalliche in strisce di saldatura chì rispondenu à i requisiti di i moduli fotovoltaici", cuncintrati in trè scopi principali: formatura, cuntrollu di precisione è assicurazione di prestazioni. In particulare, pò esse divisu in i seguenti quattru punti:

Formazione precisa: U filu di metallu originale (principalmente filu di rame stagnatu) hè rotulatu da una sezione trasversale circular à una sezione trasversale rettangulare piatta necessaria per strisce di saldatura fotovoltaica attraversu parechji passaggi di tecnulugia di rotolamentu, mentre cuntrullà accuratamente a dimensione finale (spessore di solitu 0,1-0,5 mm, larghezza 1-6 mm) per currisponde à e diverse specificazioni di e cellule fotovoltaiche.


Assicurà a precisione dimensionale: Utilizendu rulli di precisione, cuntrollu di tensione in tempu reale, è meccanismi di calibrazione di guida, a tolleranza di spessore di a striscia di saldatura hè assicurata per esse ≤± 0,005 mm, è a tolleranza di larghezza hè ≤± 0,02 mm, per evità di saldatura di giunzioni virtuali, cracking, o di affettà i cumpunenti attuali per l'efficienza di a conduzione attuale. deviazioni.

Mantene e pruprietà di a superficia è di u materiale: Aduprate una durezza alta (cum'è HRC60 o sopra), rulli lucidati à specchiu, è una velocità di rolling liscia per evità graffi, danni di pressione, o sbucciatura di rivestimentu nantu à a superficia di a striscia saldata; À u listessu tempu, cuntrullendu a pressione di rolling, u stress internu di u metallu hè ridutta, assicurendu a conduttività (bassa resistività) è l'adattabilità di saldatura (cum'è una bona saldabilità) di a striscia di saldatura.

Produzione di massa efficiente è stabile: Sustituendu i prucessi tradiziunali di stiratura è aduprendu un disignu di rulli multi-rotuli cuntinuu, si pò ottene una produzzione à alta velocità è cuntinua di strisce saldate (alcuni mudelli ponu ghjunghje à velocità di 10-30 m/min). À u listessu tempu, i paràmetri di rolling (cum'è u roll gap è a tensione) sò automaticamente monitorati è aghjustati attraversu un sistema di cuntrollu PLC, riducendu l'intervenzione manuale è assicurendu a coerenza in a qualità di strisce saldate in a produzzione di massa.


X
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept