2025-08-13
U laminatore di strisce di saldatura fotovoltaica hè l'equipaggiu core in u prucessu di produzzione di strisce di saldatura fotovoltaica, principalmente utilizata per processà i fili metallici (cum'è strisce di rame) in specificazioni specifiche di strisce di saldatura chì rispondenu à i requisiti di saldatura di i moduli fotovoltaici attraversu a tecnulugia di rolling. A so applicazione in e fabbriche si riflette principalmente in i seguenti aspetti:
1. Formazione è trasfurmazioni di nastri fotovoltaici
Questa hè a so applicazione più core. A striscia di saldatura fotovoltaica (cunnisciutu ancu com'è striscia rivestita di stagno) hè un materiale di cunnessione chjave per a saldatura in serie è l'impilamentu di cellule fotovoltaiche, chì richiede una precisione dimensionale estremamente alta (spessore, tolleranza di larghezza) è piattezza di a superficia.
	
U laminatore rotola gradualmente a striscia di rame originale (o striscia di rame stagnata bianca) in una striscia piatta cù un spessore uniforme (di solitu trà 0,08-0,3 mm) è adattazione di larghezza (personalizata secondu e specificazioni di a cellula di a batteria, cum'è 1,5-6 mm) attraversu più passaggi di laminazione.
Duranti u prucessu di laminazione, a forma trasversale di a striscia di saldatura (cum'è un rettangulu pianu, arrotondatu, etc.) pò esse cuntrullata aghjustendu i paràmetri di u rollu per assicurà a so adattazione cù a linea di rete principale di a cellula di a batteria è migliurà a qualità di saldatura.
2. Migliurà u rendiment è a cunsistenza di e strisce di saldatura
Ottimisazione di u rendiment: U prucessu di laminazione pò rinfurzà i materiali metallichi per u processu à friddu, migliurà e proprietà meccaniche cum'è a forza di trazione è l'allungamentu di a striscia di saldatura, è evite a frattura per u stress durante a laminazione è u trasportu di moduli fotovoltaici.
Garanzia di coerenza: U laminatore cumplettamente automaticu pò cuntrullà accuratamente a pressione di laminazione, a velocità è a distanza di u rollu, assicurendu errori dimensionali minimi (di solitu cù una tolleranza di ≤± 0,01 mm) in a produzzione in batch di strisce di saldatura, riducendu i prublemi cum'è a saldatura virtuale è a dissaldatura di celle solari causati da l'efficienza di generazione inconsistente è a affidabilità di a saldatura, a affidabilità di a putenza di a saldatura. di cumpunenti fotovoltaici.
3.Adatta a diverse esigenze di striscia di saldatura
Ci sò diffirenzii in i requisiti di specificazione per strisce di saldatura per i diversi tipi di moduli fotovoltaici (cum'è monocristallini, policristallini, PERC, TOPCon, HJT, etc.) è scenarii d'applicazione (cum'è stazioni di energia in terra, fotovoltaiche distribuite, moduli flessibili).
U laminatore di strisce di saldatura fotovoltaica pò pruduce strisce di saldatura di diverse larghezze, spessori è durezza rimpiazzendu i rotuli di laminazione è aghjustendu i paràmetri di u prucessu, risponde à e diverse esigenze di produzzione di moduli fotovoltaici.
Per esempiu, per e batterie HJT d'alta efficienza, strisce di saldatura più fine è più fine ponu esse rotulate per riduce l'area di ombre; Per i cumpunenti flessibili, strisce di saldatura cù una duttilità megliu ponu esse prodotte per adattà à i scenarii di curvatura.
4. Integrate in a linea di produzzione di strisce di saldatura per migliurà l'efficienza di a produzzione
In e fabbriche di strisce di saldatura à grande scala, u laminatore forma generalmente una linea di produzzione cuntinuu cù l'equipaggiu di posa è pulizia di filu precedente, è ancu l'equipaggiu di stagnatura, taglio è avvolgimentu sussegwenti:
Da l'entrata di billette metalliche à a pruduzzione di strisce saldate finite, u processu cuntinuu automatizatu hè ottenutu, riducendu l'intervenzione manuale è migliurà significativamente l'efficienza di a produzzione (ottenendu una velocità di rotazione di decine di metri per minutu).
A stabilità di u mulinu di laminazione affetta direttamente a fluidità di i prucessi successivi, è a so capacità di cuntrollu precisu pò riduce a tarifa di scarti è i costi di produzzione più bassi.