2025-09-10
L'applicazione di laminazione di strisce di saldatura fotovoltaica in l'industria di l'equipaggiu di almacenamentu d'energia si basa in a so "tecnologia di laminazione di strisce sottili di metallo d'alta precisione" per pruduce cumpunenti chjave di cunnessione conductiva in batterie di almacenamentu di energia è sistemi di almacenamentu di energia. Questi cumpunenti necessitanu una alta precisione dimensionale, qualità di a superficia, conduttività è prestazioni meccaniche di a striscia metallica, chì hè assai cumpatibile cù a striscia fotovoltaica (cum'è a tolleranza di spessore ± 0,005 mm, a superficia senza graffi, bassa resistenza interna, etc.). I so scenarii specifichi di l'applicazione si concentranu nantu à i trè ligami core di "cunnessione cellulare", "raccolta attuale", è "conduzzione di sistema" in i dispositi di almacenamentu di energia. U seguente hè un spartimentu detallatu:
1 、 Scenariu di l'applicazione core: Connessioni conduttive in e batterie di almacenamiento d'energia
Batterie di almacenamentu d'energia (cum'è batterie di fosfatu di ferru di litio, batterie di litio ternarie, tutte e batterie di flussu di vanadiu, ecc.) sò u core di i dispositi di almacenamentu di energia, è i so cumpunenti interni necessitanu "strisce conduttive di precisione" per ottene una cunnessione seriale / parallela di celle di batterie è a cullezzione di corrente, per assicurà l'efficienza di carica è scaricamentu, stabilità di resistenza interna, stabilità di resistenza interna. di u pacchettu di batterie. A striscia di rame (o striscia di rame nichelata / stagnata) prodotta da a laminazione di striscia fotovoltaica hè a materia prima di u core per tali cumpunenti di cunnessione conductiva, è hè specificamente applicata in i seguenti sottoscenari:
1. "Cinghia di cunnessione di l'orechja" per e cellule d'accumulazione d'energia quadrate/cilindriche
Requisiti di l'applicazione: L'arechje polare (terminali pusitivi è negativi) di quadrate (cum'è e cellule di fosfatatu di ferru di litio) è e celle di almacenamento d'energia cilindrica (cum'è u tipu 18650/21700) anu da esse cunnessi cù una cinta conduttiva per ottene una cunnessione parallela in serie multicellula (cum'è cunnessu 10 cellule in serie per formà un modulu di batteria 13 = 22V × 13). Stu tipu di cinturione di cunnessione deve risponde à i seguenti requisiti:
Spessore 0,1-0,3 mm (troppu grossu aumenterà u voluminu di a bateria, troppu magre hè propensu à riscaldamentu è funnu);
Nisuna oxidazione o graffia nantu à a superficia (per evità di aumentà a resistenza di cuntattu è pruvucannu un surriscaldamentu lucale);
Bona prestazione di curvatura (adatta à u spaziu di stallazione compactu di moduli di batterie).
Funzione di mulinu: Attraversu "multi-pass rolling progressiva" (cum'è 3-5 passaggi), a striscia di rame originale (spessore 0,5-1,0 mm) hè rotolata in una striscia di rame magre chì risponde à a dimensione, assicurendu a piattezza di a striscia (tolleranza ≤± 0,003 mm) attraversu "control di tensione"; Se a prevenzione di l'ossidazione hè necessaria, i prucessi successivi di nichel / stagnamentu ponu esse aduprati. A rugosità di a superficia (Ra ≤ 0,2 μ m) di a striscia di rame prodotta da u laminatore pò assicurà l'aderenza di u revestimentu.
2. "Striscia conduttrice di raccolta di corrente" di batteria di flusso
Requisiti di l'applicazione: In a pila di tutte e batterie di flussu di vanadiu (tecnulugia di almacenamiento d'energia mainstream à longu andà), hè necessariu una "striscia conductiva di cullizzioni di corrente" per cullà u currente di una sola batteria à u circuitu esternu. U so materiale hè soprattuttu ramu puro (alta conduttività) o lega di ramu (resistente à a corrosione). Requisiti:
Larghezza adattata per a dimensione di stack (di solitu 50-200mm), spessore 0.2-0.5mm (conduttività equilibrata è ligera);
U bordu di a striscia ùn deve esse micca bavatura (per evità di perforazione di a membrana di stack è pruvucà a fuga d'elettroliti);
Resistenza à a corrosione di ioni di vanadiu (alcuni scenarii necessitanu trattamentu di passivazione di a superficia dopu à u rolling).
A funzione di u mulinu di laminazione hè di pruduce strisce di rame larghe è piatte per mezu di rotuli di laminazione persunalizati (disegnati secondu a larghezza di a pila), mentre eliminendu i burrs generati durante u prucessu di laminazione attraversu un dispositivu di triturazione di bordu; U "controlu di a temperatura" di u mulinu di laminazione (temperatura di striscia di rame ≤ 60 ℃ durante u laminazione) pò impedisce a crescita di grani di striscia di rame, assicurà a so forza meccanica (forza di trazione ≥ 200MPa), è adattà à u funziunamentu longu di pile di batterie di flussu di liquidu (vita di disignu di più di 20 anni).
2,Scenariu d'applicazione estesa: cumpunenti conduttivi esterni di sistemi di almacenamentu di energia
In più di e cunnessione internu in a batteria, strisce di rame di precisione prodotte da mulini di strisce fotovoltaiche ponu ancu esse aduprate per "connessioni conduttive esterne" in sistemi di almacenamentu d'energia cum'è cuntenituri di almacenamentu d'energia è armadi di almacenamentu di energia domestica, risolvendu u prublema di adattazione di cumpunenti cunduttori tradiziunali cum'è cavi è barre di rame in spazii compacti.
1. "Striscia conduttiva flessibile" per u modulu di almacenamentu d'energia è l'inverter
Requisiti di l'applicazioni: In i cuntenituri di almacenamiento d'energia, u spaziu di cunnessione trà i moduli di a batteria (per suprattuttu impilati verticalmente) è l'inverter hè strettu, è i tradiziunali di rame duru (rigidità forte, micca faciule da curvar) sò difficiuli di stallà. Una "striscia conduttiva flessibile" (piegabile, curvabile) hè necessaria per ottene a cunnessione. I so esigenze sò:
Spessore 0.1-0.2mm, larghezza 10-30mm (personalizatu secondu a dimensione attuale, cum'è 200A currente cumpatibile cù striscia di rame larga 20mm);
Pò esse impilati in parechje strati (cum'è 3-5 strati di strisce di rame impilate per rinfurzà a capacità di trasportu attuale);
U revestimentu d'insulazione di a superficia hà una forte aderenza (hà da esse rivestitu cù una capa d'insulazione dopu a striscia di rame per evità u cortu circuitu).
Funzione di laminazione: A striscia di rame sottile prodotta hà una piattezza elevata (senza forma d'onda), chì pò assicurà un cuntattu strettu quandu parechji strati sò impilati (senza gap, riducendu a resistenza di cuntattu); U "processu di laminazione cuntinuu" di u laminatore pò ottene a produzzione di bobine lunghe di striscia di rame (lunghezza di bobina unica di 500-1000 m), risponde à i bisogni di l'assemblea in batch di sistemi di almacenamentu d'energia è rimpiazzà u modu di trasfurmazione spargugliatu tradiziunale "stamping and cut" (aumentendu l'efficienza di più di 30%).
2. "Connettori microconduttivi" per armadi di almacenamentu di energia domestica
Requisiti di l'applicazione: L'armadiu di almacenamentu di l'energia domestica (capacità 5-20kWh) hà un picculu voluminu, è a cunnessione trà e cellule di a batteria interna, BMS (sistema di gestione di a batteria) è l'interfaccia necessitanu "connettori microconduttivi". A dimensione hè di solitu 3-8mm in larghezza è 0.1-0.15mm in spessore. Requisiti:
A tolleranza dimensionale hè estremamente chjuca (larghezza ± 0.02mm, spessore ± 0.002mm) per evità interferenza cù altri cumpunenti;
Stagnatura di a superficia (anti-ossidazione, adattatu per u prucessu di saldatura à bassa temperatura);
Ligeru (reduce u pesu generale di l'armadiu di almacenamentu d'energia è facilita a stallazione).
A funzione di u mulinu di laminazione hè di pruduce una striscia di rame di precisione stretta attraversu "laminazione di larghezza stretta + servocontrol d'alta precisione", è poi fà pezzi di cunnessione attraversu i prucessi successivi di taglio è stagnatura; A "precisione di laminazione" di u mulinu di laminazione pò assicurà a coerenza di a dimensione di a piastra di cunnessione (pass rate ≥ 99,5%), evitendu fallimenti di stallazione causati da deviazioni di dimensione (cum'è un poviru cuntattu è incapacità di inserisce interfacce).
3,Vantaghji di l'applicazione: Perchè l'industria di u almacenamentu di l'energia sceglie saldatura fotovoltaica è laminazione?
Paragunatu à l'attrezzatura tradiziunale di produzzione di strisce metalliche, cum'è punzonatrici è laminatori ordinarie, i vantaghji di l'applicazione di i laminatori di strisce di saldatura fotovoltaica in l'industria di almacenamiento di energia sò principalmente riflessi in trè punti:
Corrispondenza di precisione: A tolleranza di spessore (± 0,003-0,005 mm) è a rugosità di a superficia (Ra ≤ 0,2 μ m) di a striscia conduttiva di almacenamiento d'energia sò richieste per esse coerenti cù l'altezza di a striscia di saldatura fotovoltaica, senza a necessità di mudificazioni significative à u laminatore. Solu l'aghjustà i paràmetri di rolling (cum'è u roll gap è a velocità) hè necessariu per adattà;
Vantaggio di u costu: U "processu di laminazione cuntinuu" di i laminatori di strisce fotovoltaiche ponu ottene una produzzione à grande scala (cù una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 1-2 tunnellate per equipaggiu). In cunfrontu cù u "trattamentu intermittenti" di e macchine stampatrici, u costu di u produttu unità hè ridutta da 15% -20%, chì risponde à a dumanda di core di l'industria di almacenamiento d'energia per "riduzzione di costu è migliurà di efficienza";
Compatibilità di materiale: pò rottà diversi materiali cum'è rame puro, lega di rame, rame nichelatu, etc., per risponde à i bisogni di conducibilità di diverse batterie di almacenamento d'energia (cum'è rame puro per fosfatu di ferru di litio è lega di rame per batterie di flussu), senza a necessità di rimpiazzà l'equipaggiu core.